Wrzesień 26 2017 20:20:07        
Strona głównaForumLinkiArtykułyGaleria zdjęć
Translator

Nawigacja
· Strona główna
· Księga Gości
· Współpraca
· Userbar'y
· Forum
· Linki
· Kontakt
· Historia
· Kategorie newsów
· Artykuły
· Szukaj
· FAQ
THEOCRACY
· O grze
· Wymagania
· Galeria zdjęć
PODSTAWY
· Mapa
· Menu
PLEMIONA
· Atlanie
· Axocopanie
· Yaxunowie
· Iztahuacanie
· Huatepekowie
· Teotitlanie
ROZGRYWKA
· Samouczki
· Przepowiednia
· Kroniki
· Gra wieloosobowa
· MultiPlayer w praktyce
· Obsługa interfejsu
· Skróty klawiszowe
JEDNOSTKI
· Ogólne
· Cechy jednostek
· Mieszkańcy
· Jednostki bojowe
· Magiczne
· Szkolenie
BOHATEROWIE
· Szermierze
· Włócznicy
· Łucznicy
PORUSZANIE
· Prowincja
· Krolestwo
WOJNA
· Walka
· Formacje
· Strategie
MAGIA
· Ogólnie
· Magiczne przedmioty
PRZEDMIOTY
· Maski
· Tarcze
· Pierścienie
· Topory
· Włócznie
· Łuki
· Miecze
· Klejnoty
· Inne
KAPŁANI
· Słońca
· Księżyca
· Gwiazd
· Natury
· Duszy
BUDYNKI
· Budowanie
· Produkcyjne
· Przetwarzające
· Szkoleniowe
· Magazynujące
· Inne
· Koszary
· Piramidy
· Specjalne
GOSPODARKA
· Surowce
· Kopalnie
· Produkcja
· Dostawy
· Transport
DYPLOMACJA
· Stosunki
· Relacje
MISJE W PRZEPOWIEDNI
CIEKAWOSTKI
· Pokój

Facebook

 
 
Transport
KARAWANY

Karawany są niezbędnym środkiem przemieszczania się miedzy prowincjami. Jeśli chcesz przemieścić swoje jednostki do innej prowincji, przewieźć surowce lub zaatakować nieprzyjacielskie plemię, musisz sformować karawanę. Na mapie prowincji uaktywnia się odpowiednia jednostki i wysyła je do obozu karawany, zaś na mapie królestwa - wyznacza im cel podróży. Wszystkie rozkazy dla karawan wydaje się na widoku królestwa.


TWORZENIE KARAWANY

W celu sformowania karawany wykonaj poniższe czynności:

- Kliknij na ikonie obozu karawany na widoku prowincji.
- Umieść obóz karawany w dowolnym miejscu prowincji.
- Wyślij do namiotu jednostki, które mają wejść w skład karawany.
- Przejdź do widoku królestwa.
- W prowincji pojawi się pionek symbolizujący utworzoną karawanę.


STEROWANIE KARAWANĄ

Po uaktywnieniu karawany przez kliknięcie LPM na odpowiednim pionku i wyznaczeniu jej celu podróży przez kliknięcie PPM na prowincji docelowej, pojawi się okno kierowania karawaną. Okno to obejmuje cztery rozkazy, jednak aktywne będę jedynie przyciski tych rozkazów, które można wydać uaktywnionej karawanie (na przykład, jeśli chcesz wkroczyć do wrogiej prowincji, aktywny będzie wyłącznie przycisk ataku).

Cztery dostępne rozkazy to:


Idź i czekaj

Ten przycisk jest aktywny jedynie w przypadku wysłania karawany do własnej prowincji. Kliknięcie na nim spowoduje, że karawana uda się do wskazanej wcześniej prowincji i zatrzyma w środku. Rozkaz taki jest przydatny, gdy nie chcesz by karawana wchodziła do prowincji docelowej, a jedynie zabrała z niej jakieś surowce. (Dwukrotne kliknięcie LPM na pionku oczekującej karawany wywoła okno podstawowego transportu.)


Idź i wejdź

Ten przycisk jest aktywny jedynie w przypadku wysyłania karawany do własnej prowincji. Kliknięcie na nim spowoduje, że karawana uda się do wskazanej prowincji i wejdzie do niej. Prowincja docelowa zacznie migotać, a klikając na niej PPM możesz wejść za karawaną i wydać rozkazy przybyłym jednostkom.


Idź i wymień towary

Ten przycisk działa w przypadku zaawansowanego transportu, Kiedy rozpoczynasz ciągłą wymianę określonych surowców miedzy dwiema prowincjami. Jest aktywny wyłącznie wtedy, gdy w skład karawany wchodzi kupiec.


Atakuj

Jeśli wyślesz swoje jednostki do nieprzyjacielskiej prowincji, klikając na przycisku ataku, spowoduje to rozpoczęcie walki. Karawana wejdzie do wskazanej prowincji, a ta zacznie migotać. Klikając na niej PPM możesz wejść za atakującymi i stoczyć bitwę.


TRANSPORT JEDNOSTEK

Karawany składające się ze zwykłych jednostek umożliwiają atakowanie wrogich prowincji i przemieszczanie jednostek z jednej prowincji do drugiej. Dwukrotne kliknięcie LPM na takiej karawanie wywołuje okno informacyjne karawany. Okno to przedstawia skład i stan zdrowia karawany oraz ilość żywności, potrzebną karawanie w ciągu miesiąca. Zapewnia poza tym dostęp do okna informacyjnego prowincji. Zalecam przemieszczanie jednostek na krótkich odcinkach, ponieważ zapas żywności jednostek jest ograniczony i zbyt długa podróż może je doprowadzić do śmierci głodowej.


PODSTAWOWY TRANSPORT TOWARÓW

W celu przebywania większych odległości oraz przewożenia surowców należy skorzystać z podstawowych możliwości transportowych. W tym przypadku do karawany należy dołączyć lamy wraz z hodowcą lam. Po przejściu do mapy królestwa i dwukrotnym kliknięciu LPM na karawanie, znajdującej się w prowincji, z której chcesz zabrać towary, pojawi się okno podstawowego transportu.

Za pośrednictwem tego okna możesz ustalić ilość surowców zabieranych przez karawanę z prowincji. Poza tym ekran ten obejmuje informacje o składzie i stanie zdrowia karawany oraz ilości pożywienia, jaką karawana będzie miesięcznie potrzebować. Jeśli przewożona przez karawanę ilość żywności będzie niewystarczająca, wskaźnik przyjmie kolor czerwony. Jeśli wszystkie magazyny w danej prowincji są całkowicie pełne nie można w niej zostawić transportowanego towaru. Jednak może się zdarzyć, że karawana będzie potrzebować swoich całkowitych możliwości transportujących, by zabrać z prowincji określoną ilość surowca. W takim przypadku można użyć przycisku "Usuń" do ustalenia towarów. Które zostaną wyrzucone w celu zwolnienia "przestrzeni ładunkowej" w karawanie. Okno podstawowego transportu zapewnia także dostęp do okna informacyjnego prowincji.


ZAAWANSOWANY TRANSPORT TOWARÓW

Wykorzystanie zaawansowanego transportu umożliwia ciągłe przewożenie określonego surowca miedzy dwiema prowincjami dzięki wydaniu jednego rozkazu. Zaawansowany transport wymaga obecności karawanie lam, hodowcy lam i kupca. Gdy klikniesz na przycisku "Idź i wymień towary" w oknie kierowania karawaną, pojawi się okno zaawansowanego transportu. (Jeśli klikniesz dwukrotnie na takiej karawanie przebywającej w prowincji startowej, wywołasz okno podstawowego transportu, przez co karawana będzie mogła funkcjonować w zwykły sposób.)

W oknie zaawansowanego transportu możesz ustalić ilość surowców, które mają być przewożone miedzy dwoma różnymi prowincjami. Karawana zacznie przemieszczać się tam i z powrotem miedzy wyznaczonymi prowincjami, wymieniając i przewożąc nakazane towary w sposób ciągły. Poza tym ekran ten obejmuje informacje o składzie i stanie zdrowia karawany oraz ilość pożywienia, jaką karawana będzie miesięcznie potrzebować. Możesz określić, która z dwóch prowincji będzie zaopatrywać karawanę w żywność. Jeśli wybierzesz tylko jedną, karawana będzie zabierać tyle żywności, by wystarczyło jej na drogę powrotną. Dostępny jest także przycisk "Usuń" oraz przyciski otwierające okna informacyjne obu prowincji i okno limitów magazynowania.

Za pośrednictwem okna limitów magazynowania możesz zmniejszyć do minimum ilość surowców, pozostawione w prowincji. W przypadku zaawansowanego transportu polecenia jest przydatne, gdy nie chcesz przewozić wszystkich surowców z wybranej prowincji do innej prowincji. Z uwagi na to karawana podejmie w wybranej prowincji tylko tyle towarów, by pozostałość nie był mniejsza od limitu wyznaczonego w tym oknie.
 
 
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 1,665
· Najnowszy użytkownik: etemawy

Facebook

Ostatnie artykuły
· Hiakiri: Rok 1420
· Hiakiri: Rok 1419
· Perypetje związane z...
· Poinsencja
· Bogowie Azteków

Losowa Fotka

Plastikarz.pl | Spawanie Plastiku Szczecin
KONKRET PIZZA



Copyrights by Theocracy.xgame.pl | Theme by Lucasso
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
2,318,592 Unikalnych wizyt
statystyka