Maj 28 2017 10:32:21        
Strona głównaForumLinkiArtykułyGaleria zdjęć
Translator

Nawigacja
· Strona główna
· Księga Gości
· Współpraca
· Userbar'y
· Forum
· Linki
· Kontakt
· Historia
· Kategorie newsów
· Artykuły
· Szukaj
· FAQ
THEOCRACY
· O grze
· Wymagania
· Galeria zdjęć
PODSTAWY
· Mapa
· Menu
PLEMIONA
· Atlanie
· Axocopanie
· Yaxunowie
· Iztahuacanie
· Huatepekowie
· Teotitlanie
ROZGRYWKA
· Samouczki
· Przepowiednia
· Kroniki
· Gra wieloosobowa
· MultiPlayer w praktyce
· Obsługa interfejsu
· Skróty klawiszowe
JEDNOSTKI
· Ogólne
· Cechy jednostek
· Mieszkańcy
· Jednostki bojowe
· Magiczne
· Szkolenie
BOHATEROWIE
· Szermierze
· Włócznicy
· Łucznicy
PORUSZANIE
· Prowincja
· Krolestwo
WOJNA
· Walka
· Formacje
· Strategie
MAGIA
· Ogólnie
· Magiczne przedmioty
PRZEDMIOTY
· Maski
· Tarcze
· Pierścienie
· Topory
· Włócznie
· Łuki
· Miecze
· Klejnoty
· Inne
KAPŁANI
· Słońca
· Księżyca
· Gwiazd
· Natury
· Duszy
BUDYNKI
· Budowanie
· Produkcyjne
· Przetwarzające
· Szkoleniowe
· Magazynujące
· Inne
· Koszary
· Piramidy
· Specjalne
GOSPODARKA
· Surowce
· Kopalnie
· Produkcja
· Dostawy
· Transport
DYPLOMACJA
· Stosunki
· Relacje
MISJE W PRZEPOWIEDNI
CIEKAWOSTKI
· Pokój

Facebook

 
 
Dostawy
MAGAZYNOWANIE

W swoich prowincjach możesz wznosić cztery rodzaje magazynów, służących do przechowywania surowców. Choć poszczególne typy magazynów różnią się pojemnością, w każdym można umieszczać dowolne rodzaje surowców. N niewolnicy będę automatycznie przenosić używane surowce do/z najbliższego magazynu. Ilość zmagazynowanych surowców będzie maleć w wyniku zużycia pożywienia, ładowanie karawan lub konstruowania budowli. Uwolnią w ten sposób przestrzeń magazynową możesz ponownie zając. Gdy klikniesz na magazynie, w oknie bocznym pojawią się informacje o ilościach przechowywanych w nim surowców, miesięcznej produkcji poszczególnych surowców oraz pojemność danego magazynu.


ŻYWIENIE PODDANYCH

Każda jednostka potrzebuje żywności, by przeżyć. W grze istnieją cztery rodzaje budynków produkcyjnych, w których wytwarzana jest żywność: kukurydza powstaje w małych i dużych gospodarstwach, zaś mięso - w fermach i chatach rybackich. Mięso ma wyższą wartość odżywczą niż kukurydza, ale jego produkcja jest wolniejsza. Twoi poddani żywią się automatycznie, jeśli tylko w prowincji dostępne są zapasy mięsa lub kukurydzy. Gdy w magazynach brak pożywienia, otrzymasz ostrzeżenia o występowaniu głodu. Jeśli nie dostarczysz poddanym pożywienia, ich zdrowie zacznie się pogarszać. Po otrzymaniu żywności odzyskają utracone punkty zdrowia.

Stan zaopatrzenia jednostek (ludzi, lam i jaguarów) w pożywienia w danej prowincji jest widoczny w jej oknie informacyjnym. Gdy pasek produkcji żywności sięga połowy skali, tempo produkcji jest optymalne. Gdy jest dłuższy, wytwarzana jest nadwyżka żywności, zaś gdy jest krótszy i ma kolor czerwony, zapasy żywności będą maleć.
 
 
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 1,659
· Najnowszy użytkownik: Reszef

Ostatnie artykuły
· Hiakiri: Rok 1420
· Hiakiri: Rok 1419
· Perypetje związane z...
· Poinsencja
· Bogowie Azteków

Losowa Fotka

Plastikarz.pl | Spawanie Plastiku Szczecin
KONKRET PIZZA



Copyrights by Theocracy.xgame.pl | Theme by Lucasso
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
2,253,471 Unikalnych wizyt
statystyka