Maj 28 2017 10:33:55        
Strona głównaForumLinkiArtykułyGaleria zdjęć
Translator

Nawigacja
· Strona główna
· Księga Gości
· Współpraca
· Userbar'y
· Forum
· Linki
· Kontakt
· Historia
· Kategorie newsów
· Artykuły
· Szukaj
· FAQ
THEOCRACY
· O grze
· Wymagania
· Galeria zdjęć
PODSTAWY
· Mapa
· Menu
PLEMIONA
· Atlanie
· Axocopanie
· Yaxunowie
· Iztahuacanie
· Huatepekowie
· Teotitlanie
ROZGRYWKA
· Samouczki
· Przepowiednia
· Kroniki
· Gra wieloosobowa
· MultiPlayer w praktyce
· Obsługa interfejsu
· Skróty klawiszowe
JEDNOSTKI
· Ogólne
· Cechy jednostek
· Mieszkańcy
· Jednostki bojowe
· Magiczne
· Szkolenie
BOHATEROWIE
· Szermierze
· Włócznicy
· Łucznicy
PORUSZANIE
· Prowincja
· Krolestwo
WOJNA
· Walka
· Formacje
· Strategie
MAGIA
· Ogólnie
· Magiczne przedmioty
PRZEDMIOTY
· Maski
· Tarcze
· Pierścienie
· Topory
· Włócznie
· Łuki
· Miecze
· Klejnoty
· Inne
KAPŁANI
· Słońca
· Księżyca
· Gwiazd
· Natury
· Duszy
BUDYNKI
· Budowanie
· Produkcyjne
· Przetwarzające
· Szkoleniowe
· Magazynujące
· Inne
· Koszary
· Piramidy
· Specjalne
GOSPODARKA
· Surowce
· Kopalnie
· Produkcja
· Dostawy
· Transport
DYPLOMACJA
· Stosunki
· Relacje
MISJE W PRZEPOWIEDNI
CIEKAWOSTKI
· Pokój

Facebook

 
 
Koszary
KOSZARY

W koszarach szkoleni są szermierze, włócznicy i łucznicy, stanowiący podstawą siłę Twojej armii. Łuczników można szkolić dopiero po wybudowaniu w prowincji zbrojowni. Możesz budować trzy rodzaje koszar:

MAŁE KOSZARY

Służą do powolnego szkolenia ograniczonej liczby wojowników trzech typów (szermierz, włócznik i łucznik). Kładąc fundamenty takiego budynku musisz wybrać typ jednostki, które będą w nim szkolone. Wyboru tego nie można później zmienić.



















ŚREDNIE KOSZARY

Służą do szkolenia wojowników trzech typów (szermierz, włócznik i łucznik), z większą szybkością i w większej liczbie niż w przypadku małych koszar. Kładąc fundamenty takiego budynku musisz wybrać typ jednostki, które będą w nim szkolone. Wyboru tego nie można później zmienić.



















DUŻE KOSZARY

Służą do szkolenia wojowników wszystkich trzech typów (szermierz, włócznik i łucznik), przy czym możesz w każdej chwili wybrać typ szkolonej jednostki. Duże koszary mieszczą najwięcej ludzi i szkolą ich rzecz jasna najszybciej.



















ZBROJOWNIA


Zbrojownia wytwarza łuki i strzały dla łuczników. Szkolenie łuczników w koszarach jest możliwe dopiero po wybudowaniu zbrojowni. Dodatkowo zbrojownia podaje informacje na temat stanu zdrowia i składy armii znajdującej się w prowincji (liczba szermierzy, włóczników, łuczników i bohaterów).


 
 
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 1,659
· Najnowszy użytkownik: Reszef

Ostatnie artykuły
· Hiakiri: Rok 1420
· Hiakiri: Rok 1419
· Perypetje związane z...
· Poinsencja
· Bogowie Azteków

Losowa Fotka

Plastikarz.pl | Spawanie Plastiku Szczecin
KONKRET PIZZA



Copyrights by Theocracy.xgame.pl | Theme by Lucasso
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
2,253,485 Unikalnych wizyt
statystyka