Lipiec 26 2017 14:29:53        
Strona głównaForumLinkiArtykułyGaleria zdjęć
Translator

Nawigacja
· Strona główna
· Księga Gości
· Współpraca
· Userbar'y
· Forum
· Linki
· Kontakt
· Historia
· Kategorie newsów
· Artykuły
· Szukaj
· FAQ
THEOCRACY
· O grze
· Wymagania
· Galeria zdjęć
PODSTAWY
· Mapa
· Menu
PLEMIONA
· Atlanie
· Axocopanie
· Yaxunowie
· Iztahuacanie
· Huatepekowie
· Teotitlanie
ROZGRYWKA
· Samouczki
· Przepowiednia
· Kroniki
· Gra wieloosobowa
· MultiPlayer w praktyce
· Obsługa interfejsu
· Skróty klawiszowe
JEDNOSTKI
· Ogólne
· Cechy jednostek
· Mieszkańcy
· Jednostki bojowe
· Magiczne
· Szkolenie
BOHATEROWIE
· Szermierze
· Włócznicy
· Łucznicy
PORUSZANIE
· Prowincja
· Krolestwo
WOJNA
· Walka
· Formacje
· Strategie
MAGIA
· Ogólnie
· Magiczne przedmioty
PRZEDMIOTY
· Maski
· Tarcze
· Pierścienie
· Topory
· Włócznie
· Łuki
· Miecze
· Klejnoty
· Inne
KAPŁANI
· Słońca
· Księżyca
· Gwiazd
· Natury
· Duszy
BUDYNKI
· Budowanie
· Produkcyjne
· Przetwarzające
· Szkoleniowe
· Magazynujące
· Inne
· Koszary
· Piramidy
· Specjalne
GOSPODARKA
· Surowce
· Kopalnie
· Produkcja
· Dostawy
· Transport
DYPLOMACJA
· Stosunki
· Relacje
MISJE W PRZEPOWIEDNI
CIEKAWOSTKI
· Pokój

Facebook

 
 
Magiczne przedmioty
MAGICZNE PRZEDMIOTY

Magiczne przedmioty to obiekty o specjalnych właściwościach, modyfikujące parametry jednostek i obdarzające je pewnymi dodatkowymi cechami. Jednostka może nieść i używać maksymalnie dwa magiczne przedmioty. Gdy jednostka posiada jakiś magiczny przedmiot, nad jej głową unosi się złota kula, a w oknie bocznym po uaktywnieniu tej jednostki będzie widoczny symbol tego przedmiotu (pod współczynnikami jednostki). Klikając LPM na symbolu magicznego przedmiotu w oknie bocznym spowoduje jego porzucenie. Jeśli jednostka nie jest w stanie wykorzystywać posiadanego przedmiotu jego ikona w bocznym oknie będzie zielona.

Informacje na temat posiadanych przedmiotów magicznych można zdobyć za pośrednictwem okna postaci. Aby otworzyć to okno, trzeba kliknąć na wizerunku w oknie bocznym po uaktywnieniu jednostki niosącej przedmiot magiczny.

W oknie postaci widoczny jest powiększony obraz przedmiotu i jego krótki opis. Współczynniki prezentowane w oknie postaci poinformuj Cię o wpływie używanego przedmiotu na możliwości jednostki. Klikając na obrazach przedmiotów można je uaktywnić lub dezaktywować.

Gdy postanowisz dezaktywować dany przedmiot (nie używać go), jego obraz zostanie przyciemniony, podobnie jak w przypadku, kiedy dana jednostka nie jest w stanie używać tego przedmiotu (na przykład szermierz nie może używać łuku).

Wszystkie magiczne przedmioty pochodzą z pradawnych czasów i stanowią dzieła bogów, arcykapłanów lub bohaterów o niezwykłej potędze, którzy postanowili przekazać cześć własnej mocy temu, kto wejdzie w posiadanie przedmiotu. Wszystkie magiczne przedmioty mają czarodziejską moc i obdarzają użytkownika określonymi cechami specjalnymi.

Każdy przedmiot magiczny istnieje tylko w jednym egzemplarzu i ma swoiste właściwości. Położenie niektórych przedmiotów jest znane, ale większości nich nie widziano od starożytności i w poszukiwaniach musisz opierać się na ulotnych legendach. Kto następny dostanie w swoje ręce nieznany przedmiot? Nie wiadomo .
 
 
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 1,659
· Najnowszy użytkownik: Reszef

Ostatnie artykuły
· Hiakiri: Rok 1420
· Hiakiri: Rok 1419
· Perypetje związane z...
· Poinsencja
· Bogowie Azteków

Losowa Fotka

Plastikarz.pl | Spawanie Plastiku Szczecin
KONKRET PIZZA



Copyrights by Theocracy.xgame.pl | Theme by Lucasso
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
2,290,729 Unikalnych wizyt
statystyka