Listopad 20 2017 16:28:47        
Strona głównaForumLinkiArtykułyGaleria zdjęć
Translator

Nawigacja
· Strona główna
· Księga Gości
· Współpraca
· Userbar'y
· Forum
· Linki
· Kontakt
· Historia
· Kategorie newsów
· Artykuły
· Szukaj
· FAQ
THEOCRACY
· O grze
· Wymagania
· Galeria zdjęć
PODSTAWY
· Mapa
· Menu
PLEMIONA
· Atlanie
· Axocopanie
· Yaxunowie
· Iztahuacanie
· Huatepekowie
· Teotitlanie
ROZGRYWKA
· Samouczki
· Przepowiednia
· Kroniki
· Gra wieloosobowa
· MultiPlayer w praktyce
· Obsługa interfejsu
· Skróty klawiszowe
JEDNOSTKI
· Ogólne
· Cechy jednostek
· Mieszkańcy
· Jednostki bojowe
· Magiczne
· Szkolenie
BOHATEROWIE
· Szermierze
· Włócznicy
· Łucznicy
PORUSZANIE
· Prowincja
· Krolestwo
WOJNA
· Walka
· Formacje
· Strategie
MAGIA
· Ogólnie
· Magiczne przedmioty
PRZEDMIOTY
· Maski
· Tarcze
· Pierścienie
· Topory
· Włócznie
· Łuki
· Miecze
· Klejnoty
· Inne
KAPŁANI
· Słońca
· Księżyca
· Gwiazd
· Natury
· Duszy
BUDYNKI
· Budowanie
· Produkcyjne
· Przetwarzające
· Szkoleniowe
· Magazynujące
· Inne
· Koszary
· Piramidy
· Specjalne
GOSPODARKA
· Surowce
· Kopalnie
· Produkcja
· Dostawy
· Transport
DYPLOMACJA
· Stosunki
· Relacje
MISJE W PRZEPOWIEDNI
CIEKAWOSTKI
· Pokój

Facebook

 
 
Walka
PRZYSTĘPOWANIE DO WALKI

Wojna stanowi znaczną część gry. W pewnych przypadkach dyplomacja nie rozwiąże problemu i będziesz musiał zastosować argumenty militarne.

Możesz atakować i być atakowany. Obce prowincje atakuje się, wysyłając karawanę złożoną z jednostek bojowych. Atak taki można przeprowadzić jedynie na widoku królestwa, gdzy czas płynie. Gdy jedna z prowincji zostanie zaatakowana:

- Prowincja zacznie migotać
- Upływ czasu zostanie wstrzymany (jednak można będzie zobaczyć na skali czasu)
- Pojawi się komunikat informujący o ataku.

Podczas bitwy możesz wysyłać swoje jednostki do ataku. Uaktywniając je i klikając PPM na wrogu. Jeśli jednostki walczących stron wejdą w pole widzenia przeciwnika, będą się atakowały automatycznie.

Gdy na terenie prowincji wybuchnie walka, na pasku wiadomości pojawi się mała ikona. Jeśli na niej klikniesz, kamera przejdzie do miejsca, w którym walka się toczy. Jeśli zaatakujesz jakąś prowincję przeważającymi siłami, jest możliwe, że przeciwnik podda się, a jego jednostki staną się Twoimi niewolnikami. Gdy natomiast sam zostaniesz zaatakowany przez przeważające siły, możesz podjąć decyzję o poddaniu się, naciskając ESC, a następnie klikając na opcji ucieczki. Jeśli uważasz, że zwycięstwo jest pewne, możesz skorzystać z funkcji symulowania wyników bitwy. Po każdej bitwie pojawia się okno wyników walki, przedstawiające liczby jednostek Twoich i nieprzyjaciela, obecne w prowincji przed i po bitwie. Okno to będzie więc informować Cię, ilu niewolników zdobyłeś.


RANNI I ICH LECZENIE

Ranne jednostki mogą być leczone trzema metodami: przez odpoczynek w prowincji (bardzo wolno), przebywając w prowincji ze szpitalem lub przez wezwanie kapłana do pomocy. Pamiętaj, że tylko kapłani natury potrafią leczyć. Leczenie w szpitalu trwa określony czas (im większy szpital, tym szybciej leczy), natomiast zaklęcie uzdrawiające ma skutek natychmiastowy.
 
 
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 1,665
· Najnowszy użytkownik: etemawy

Facebook

Ostatnie artykuły
· Hiakiri: Rok 1420
· Hiakiri: Rok 1419
· Perypetje związane z...
· Poinsencja
· Bogowie Azteków

Losowa Fotka

Plastikarz.pl | Spawanie Plastiku Szczecin
KONKRET PIZZA



Copyrights by Theocracy.xgame.pl | Theme by Lucasso
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
2,347,355 Unikalnych wizyt
statystyka