Listopad 20 2017 16:17:04        
Strona głównaForumLinkiArtykułyGaleria zdjęć
Translator

Nawigacja
· Strona główna
· Księga Gości
· Współpraca
· Userbar'y
· Forum
· Linki
· Kontakt
· Historia
· Kategorie newsów
· Artykuły
· Szukaj
· FAQ
THEOCRACY
· O grze
· Wymagania
· Galeria zdjęć
PODSTAWY
· Mapa
· Menu
PLEMIONA
· Atlanie
· Axocopanie
· Yaxunowie
· Iztahuacanie
· Huatepekowie
· Teotitlanie
ROZGRYWKA
· Samouczki
· Przepowiednia
· Kroniki
· Gra wieloosobowa
· MultiPlayer w praktyce
· Obsługa interfejsu
· Skróty klawiszowe
JEDNOSTKI
· Ogólne
· Cechy jednostek
· Mieszkańcy
· Jednostki bojowe
· Magiczne
· Szkolenie
BOHATEROWIE
· Szermierze
· Włócznicy
· Łucznicy
PORUSZANIE
· Prowincja
· Krolestwo
WOJNA
· Walka
· Formacje
· Strategie
MAGIA
· Ogólnie
· Magiczne przedmioty
PRZEDMIOTY
· Maski
· Tarcze
· Pierścienie
· Topory
· Włócznie
· Łuki
· Miecze
· Klejnoty
· Inne
KAPŁANI
· Słońca
· Księżyca
· Gwiazd
· Natury
· Duszy
BUDYNKI
· Budowanie
· Produkcyjne
· Przetwarzające
· Szkoleniowe
· Magazynujące
· Inne
· Koszary
· Piramidy
· Specjalne
GOSPODARKA
· Surowce
· Kopalnie
· Produkcja
· Dostawy
· Transport
DYPLOMACJA
· Stosunki
· Relacje
MISJE W PRZEPOWIEDNI
CIEKAWOSTKI
· Pokój

Facebook

 
 
Jednostki bojowe
Do tej grupy należą ludzie zdolni do walki. Twoja armia obejmuje zatem bohaterów, kapłanów, dowódców, szermierzy, włóczników, i łuczników (a także balisty i jaguary oraz ich hodowcę, gdy uzyskasz możliwość ich budowania. Zauważ, że należą do niej także zwiadowcy, choć nie potrafią walczyć.


SZERMIERZE

Podstawowa jednostka bojowa. Znakomicie nadają się do walki bezpośredniej. Powstają z niewolników szkolonych w koszarach.















WŁÓCZNICY

Podstawowa jednostka bojowa. Dysponuje przeciętnymi umiejętnościami walki wręcz i na dystansie. Zasięg ich rzutu jest mniejszy niż zasięg łuczników, zadają jednak poważniejsze obrażenia. Powstają z niewolników szkolonych w koszarach.















ŁUCZNICY

Podstawowa jednostka bojowa. Łucznicy nie potrafią walczyć wręcz, specjalizują się w atakowaniu z bardzo dużej odległości. Choć zasięg ich strzał jest większy od zasięgu rzutu włócznika, powodują mniejsze obrażenia. Powstają z niewolników szkolonych w koszarach, jednak by werbować łuczników, musisz wybudować w prowincji zbrojownię.















DOWÓDCY

Dowódcy wojskowi prowadzą wojowników do walki. Potrafią dowodzić żołnierzami, to znaczy ustawiać ich w formacje i zmieniać formacje podczas bitwy. Dowódcy powstają z awansowanych wojowników.















ZWIADOWCY

Co prawda nie potrafią walczyć, ale mają wyjątkowo duże zdolności obserwacyjne i mogą wykrywać zaczajonych w pobliżu wrogów.















JAGUARY

Oswojone dzikie koty - nadzwyczaj skuteczne i silne jednostki bojowe. Pamiętaj, że tylko hodowca jaguarów może sprawować nad nimi kontrolę. W przypadku śmierci hodowcy górę biorą naturalne instynkty dzikich bestii i jaguary rozdzierają na strzępy wszystko, co znajdą w pobliżu. Jaguary jedzą wyłącznie mięso. Gdy mięsa zabraknie, zaczną cierpieć głód i zdychać. Jaguary rodzą się w zagrodach jaguarów, jeśli prowincja dysponuje wystarczającą ilością mięsa, a w zagrodzie obecny jest hodowca.















HODOWCY JAGUARÓW

Przywódcy stad jaguarów i wojownicy. Powstają z niewolników szkolonych w zagrodach jaguarów. Jaguary będą wykonywać rozkazy swego pana tylko wtedy, gdy utworzysz ze zwierząt i hodowcy jaguarów jedną grupę (za pomocą przycisku w bocznym oknie).















BALISTY

Przerażająca broń konstruowana z drewna. Strzela gigantycznymi strzałami i ma niszczycielską siłę. DO zbudowania balisty potrzeba pięciu niewolników, a następnych pięciu wymaganych jest do jej obsługi po zakończeniu konstrukcji. Balisty są konstruowane z drewna w Domach Cudów.















KAPŁANI

Specjaliści od magii. Magiczna moc jest przez kapłanów czerpana z zasobów niebiańskiej many, dzięki której mogą rzucać cztery rodzaje zaklęć. Każda z pięciu sfer magii ma swoich kapłanów. Kapłani powstają z niewolników szkolonych w piramidach.















ARCYKAPŁANI

Możesz ich powoływać z doświadczonych kapłanów w wielkich piramidach. Powstanie arcykapłana kosztuje określoną liczbę klejnotów.















BOHATEROWIE

Budzący postrach wojownicy, wywierający znaczny wpływ na wynik bitew. Obecność bohatera to błogosławieństwo bogów dla Twego królestwa. Bohaterowie przyłączają się do Ciebie po wykonaniu pewnych misji oraz w miarę rozwoju Twojego imperium. Poza nadzwyczajną siłą dysponują również przedmiotami magicznymi oraz umiejętnością dowodzenia formacjami, jak dowódcy.















 
 
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 1,665
· Najnowszy użytkownik: etemawy

Facebook

Ostatnie artykuły
· Hiakiri: Rok 1420
· Hiakiri: Rok 1419
· Perypetje związane z...
· Poinsencja
· Bogowie Azteków

Losowa Fotka

Plastikarz.pl | Spawanie Plastiku Szczecin
KONKRET PIZZA



Copyrights by Theocracy.xgame.pl | Theme by Lucasso
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
2,347,286 Unikalnych wizyt
statystyka