Listopad 20 2017 16:28:43        
Strona głównaForumLinkiArtykułyGaleria zdjęć
Translator

Nawigacja
· Strona główna
· Księga Gości
· Współpraca
· Userbar'y
· Forum
· Linki
· Kontakt
· Historia
· Kategorie newsów
· Artykuły
· Szukaj
· FAQ
THEOCRACY
· O grze
· Wymagania
· Galeria zdjęć
PODSTAWY
· Mapa
· Menu
PLEMIONA
· Atlanie
· Axocopanie
· Yaxunowie
· Iztahuacanie
· Huatepekowie
· Teotitlanie
ROZGRYWKA
· Samouczki
· Przepowiednia
· Kroniki
· Gra wieloosobowa
· MultiPlayer w praktyce
· Obsługa interfejsu
· Skróty klawiszowe
JEDNOSTKI
· Ogólne
· Cechy jednostek
· Mieszkańcy
· Jednostki bojowe
· Magiczne
· Szkolenie
BOHATEROWIE
· Szermierze
· Włócznicy
· Łucznicy
PORUSZANIE
· Prowincja
· Krolestwo
WOJNA
· Walka
· Formacje
· Strategie
MAGIA
· Ogólnie
· Magiczne przedmioty
PRZEDMIOTY
· Maski
· Tarcze
· Pierścienie
· Topory
· Włócznie
· Łuki
· Miecze
· Klejnoty
· Inne
KAPŁANI
· Słońca
· Księżyca
· Gwiazd
· Natury
· Duszy
BUDYNKI
· Budowanie
· Produkcyjne
· Przetwarzające
· Szkoleniowe
· Magazynujące
· Inne
· Koszary
· Piramidy
· Specjalne
GOSPODARKA
· Surowce
· Kopalnie
· Produkcja
· Dostawy
· Transport
DYPLOMACJA
· Stosunki
· Relacje
MISJE W PRZEPOWIEDNI
CIEKAWOSTKI
· Pokój

Facebook

 
 
Cechy jednostek
POLE WIDZENIA

Pole widzenia na widoku prowincji

Obszary, które znajdują się poza zasięgiem wzroku Twoich jednostek i budynków, są na mapie prowincji oznaczone przyciemnieniem. Jednostki nieprzyjacielskie nie są na takich obszarach widoczne, ale położenie budynków jest oznaczone. Wprowadzenie jednostki na przyciemniony obszar powoduje jego odsłonięcie, lecz jeśli Twoja jednostka znajdzie się w zasięgu wzroku jednostki wroga, zostanie natychmiastowo zaatakowana. Największy zasięg wzroku ma zwiadowca.

Pole widzenia na widoku królestwa

Na mapie królestwa możesz widzieć wszystkie prowincje imperium. Prowincje zajęte przez poszczególne plemiona oznaczone są określonymi kolorami.


CECHY JEDNOSTEK

Gdy klikasz na dowolnej jednostce, w oknie bocznym zostaną wyświetlone najważniejsze informacje na jej temat. Mieszkańcy opisani są jedynie współczynnikiem PZ (poziom zdrowia).

PZ (punkty zdrowia)

Ten współczynnik symbolizuje stan zdrowia jednostki, uzależniony od poziomu doświadczenia. Liczba PZ maleje w wyniku odnoszenia ran lub wyniku głodowania.

DO (doświadczenie)

Przedstawia poziom zaawansowania militarnego jednostki. Doświadczenie ma znaczny wpływ na inne cechy jednostki. Im wyższy poziom doświadczenia, tym wyższe współczynniki wytrzymałości, ataku i obrony. Doświadczenia jednostki rośnie w wyniku walki.

WY (wytrzymałość)

Odzwierciedla stopień zmęczenia jednostki. Maksymalna wartość współczynnika wytrzymałości zależy od doświadczenia jednostki. Bieżący poziom wytrzymałości uzależniony jest z kolei od przemieszczeń jednostki oraz stoczonych przez nią walk. Odpoczynek (czyli pozostawienie jednostki w bezruchu) może podnieść bieżącą wytrzymałość. Bieżący poziom wytrzymałości ma znaczny wpływ na szybkość jednostki i jej możliwości bojowe.

AT (atak)

Określa wartość bojową jednostki i zależy od poziomu doświadczenia. Współczynnik ten wpływa podczas walki na obniżanie liczby PZ przeciwnika. Jednostka może zwiększyć poziom AT większym doświadczeniem lub posiadaniem aktywnego magicznego przedmiotu.

OB (obrona)

Ten współczynnik procentowy określa umiejętności obronne jednostki. Wyższa wartość obrony oznacza wyższy procent odpartych ataków wroga.
 
 
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 1,665
· Najnowszy użytkownik: etemawy

Facebook

Ostatnie artykuły
· Hiakiri: Rok 1420
· Hiakiri: Rok 1419
· Perypetje związane z...
· Poinsencja
· Bogowie Azteków

Losowa Fotka

Plastikarz.pl | Spawanie Plastiku Szczecin
KONKRET PIZZA



Copyrights by Theocracy.xgame.pl | Theme by Lucasso
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
2,347,354 Unikalnych wizyt
statystyka